شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان
تاریخ : يکشنبه 23 خرداد 1400
کد 11

دریکصدوسومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان عنوان شد:

ارتقاء 12 رتبه ای اصفهان در بهبود شاخص محیط کسب و کار/ کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان

دریکصدوسومین جلسه شورای گفتگو، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از ارتقاء 12رتبه ای اصفهان در بهبود شاخص محیط کسب و کار و کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در ارزیابی مشترک دبیرخانه شورای گفتگوی ملی و وزارت کشور در سال 1399 خبرداد.
عباس رضایی، استاندار اصفهان در این جلسه با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاو دهه کرامت، کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی استان اصفهان در بین 31 استان و دریافت امتیاز کامل در همه شاخص های ارزیابی شده را، حاصل همدلی کلیه اعضاء شورا دانست .
وی ضمن تقدیر از فعالیت های موثر اتاق بازرگانی اصفهان در کلیه زمینه ها بویژه درراستای هرچه بهتر شدن شرایط اقتصادی استان، از ایجاد ساز و کارراه اندازی ایرلاین اصفهان با پیگیری اتاق بازرگانی و همدلی فعالان بخش خصوصی  خبرداد.
رضایی همچنین ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان باحضور شرکتهای معتبر از سراسرکشور، برگزاری این رویداد نمایشگاهی را نویدبخش روزهای پر رونق این صنعت در اصفهان و کشوردانست و خواستار برگزاری نمایشگاه اینچنینی در حوزه صنعت نساجی شد.
رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان همچنین از انعقاد قرارداد کارخانه نوآوری اصفهان خبرداد و ابراز امیدواری کرد این مهم هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسد.
 رضایی ضمن خیرمقدم به رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد و دبیرشورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری وهیأت همراه، ابراز امیدواری کرد این حضور سرآغاز حرکت دوستانه و برادرانه دو استان برای تعمیم و تعمیق تعامل هر چه بیشترطرفین باشد.   
مسعودگلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیزدرابتدای این جلسه گفت:  براساس نتایج هجدهمین دوره پایش محیط کسب و کار ارایه شده از سوی اتاق ایران، رتبه اصفهان از 26 به 14 ارتقاء یافت. وتلاش جمعی بخش خصوص و دولتی منجر به ارتقاء چشمگیر شاخص های محیط کسب و کار و ارتقاء 12 رتبه ای استان در بهبود شاخص محیط کسب و کارشد.
وی این نتیجه را حاصل روحیه خدمت و جهاد مسئولین در استان اصفهان دانست.
دبیرشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ابراز امیدواری کرد عملکرد تعداداندک دستگاه اجرایی موردانتقاد بخش خصوصی نیزباهدایت و راهبری استاندار محترم درمسیر مناسب قرارگرفته تا شاهد اصفهانی بالنده و حامی فعالان اقتصادی باشیم.
گلشیرازی ضمن اشاره به کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان و دستیابی به امتیاز کامل در کلیه شاخص های موردارزیابی، این مهم را نتیجه ممارست ، کارکارشناسی و فعالیت برمدار تفکر و تعقل  و حضورمنظم، منسجم و هدفگرای اعضاء شورا دانست.
وی با بیان اینکه شورای گفتگوی استان اصفهان به عنوان یک مدل موفق مورد رصد قرار گرفته است، افزود:حفظ این جایگاه نیازمند ممارست و پیگیری فزون تر است.
وی در ادامه ضمن خوشامدگویی به رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد ودبیرشورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: به دلیل مقاربت و نزدیکی استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از ایشان دعوت شد تا در یکصد و سومین جلسه شورای گفتگوی اصفهان حضور یابند، وی ابرازامیدواری کرد با تعریف کار مشترک در دو استان بتوان از طریق ایجاد هم افزایی فزون تر، نتایج مثبتی را در اقتصاد ملی  رقم زد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه تاکید کرد: به عنوان نماینده بخش خصوصی کشور بر این باورهستم که برای رسیدن به سعادت، گریزی جز حضور فعال درموضوعات اجتماعی نیست.
وی گفت: فعالان بخش خصوصی قطعا حضوری گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو خواهند داشت. و اتاق بازرگانی اصفهان برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات مشارکت خواهد کرد.
همچنین احمدی، رئیس اتاق بازرگانی شهرکرد و دبیرشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از استاندار و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به منظور دعوت به حضور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان گفت: مردم دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری از دیرباز بایکدیگر برادر هستند وبرخی مسایل ایجاد شده در میان دو استان نیز بااین حس برادری قابل حل می باشد.
شایان ذکر است در این جلسه استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش های بی بدیل اعضاء شورا در کسب رتبه نخست کشوری این شورا، به پاس قدردانی از این زحمات، لوح تقدیری به دبیرشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اهدانمود.
همچنین به دلیل عملکرد بسیارخوب دبیرکمیسیون هماهنگی بانک های استان در کمک به ارتقاء شاخص های بهبود محیط کسب و کار ازمحمدنورآزادی تقدیرشد.

 
آلبوم تصاویر ارتقاء 12 رتبه ای اصفهان در بهبود شاخص محیط کسب و کار/ کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان